fbpx

Micro influencer marketing

Med micro influencer marketing kan I meget præcist ramme målgrupper med skræddersyet indhold. Det er nemlig et værdifuldt værktøj til at skabe unikt indhold, der kan formidle et budskab skarpt til en målgruppe. På baggrund af vores datadrevne tilgang, som er grundstenen i micro influencer marketing, hjælper vi jer med at matche indhold, influencers og målgruppe meget præcist med hinanden. Målet er kort og godt at producere værdifuldt indhold, der rammer lige netop jeres målgruppe.

Vores arbejde med micro influencer marketing

Ønsker I at ramme en målgruppe skarpt og tydeligt med et budskab, er micro influencer marketing et unikt redskab til at producere det rigtige indhold til den rigtige målgruppe. Med vores store database på alle danske influencers ved vi, hvordan indholdet skal formes for at skære et budskab præcist ud.

Micro influencer marketing består af to ben: Det handler om at producere værdifuldt indhold og ramme præcist ned i en målgruppe. Når vi sammensætter micro influencer kampagner, tilknytter vi altid minimum to personer. På den måde sikrer vi, at den rigtige influencer udvælges, og at influencerens følgere er fra det relevante område. Samtidig sørger vi for at hjælpe influenceren med at skabe det gode indhold, der præcist formidler dit budskab og rammer din målgruppe.

3 facts om micro influencer marketing

01

Et lettilgængeligt marketingtiltag for virksomheder i alle brancher.

02

Uden et nationalt koncept kan micro-disciplinen som oftest være den bedste influencer strategi.

03

Effektiv indsats til at producere nyt og værdifuldt indhold til jeres egne medier.

Skal vi hjælpe jer med at optimere jeres influence marketing strategi?